Адрас:

220073, г. Мінск, вул. Альшэўскага, 8

Рэжым працы

x

Рэжым працы
Панядзелак-пятніца
з 8.30 да 17.30,
абед з 13.00 да 14.00
Субота-нядзеля - выхадны

Тэлефон прыёмнай:

+375 (17) 270-50-24


Прыём зваротаў ад грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў каб. 215/7 у панядзелак з 8.00 да 20.00, абед з 13.00 да 14.00, аўторак, серада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00.

Заявы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур прымаюцца панядзелак з 8.00 да 20.00, без абеду, аўторак, серада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00. 1-я і 3-я субота месяца з 9.00 да 13.00 Нядзеля-выхадны. Тэлефон для даведак: 8 (017) 270 75 77, 8 (017) 270 63 61, 8 (017) 270 33 50, 8 (017) 270 52 97.

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб начальнікамі структурных падраздзяленняў Мінскага райвыканкама ажыццяўляецца ў адпаведнасці з зацверджаным графікам

Графік правядзення кансультацый грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб спецыялістамі структурных падраздзяленняў Мінскага раённага выканаўчага камітэта

Адзіны тэлефонны нумар даведачнай службы «адно акно»: 142

Аддзяленне дзённага знаходжання для інвалідаў у г. Заслаўе

АДАМОВIЧ КСЕНIЯ АЛЯКСАНДРАУНА

Загадчык аддзялення

Мінскі раён, г. Заслаўе, вул. Савецкая, 122, кабінет 3,

тэл. (017) 516 50 57

Прызначана для аказання інвалідам, у тым ліку выпускнікоў цэнтраў карэкцыйна - развіваючага навучання і рэабілітацыі сістэмы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь (далей – Цкрнір), кансультацыйна – інфармацыйных, сацыяльна – бытавых, сацыяльна – педагагічных, сацыяльна – пасрэдніцкіх, сацыяльна псіхалагічных і сацыяльна – рэабілітацыйных паслуг.

  1. Кансультацыйна-інфармацыйныя паслугі:

- кансультаванне і інфармаванне па пытаннях аказання сацыяльных паслуг і сацыяльнай падтрымкі (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў афармленні неабходных дакументаў для рэалізацыі права на сацыяльную падтрымку і сацыяльнае абслугоўванне (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў выпатрабаваньні неабходных дакументаў для рэалізацыі права на сацыяльную падтрымку і сацыяльнае абслугоўванне (пры неабходнасці);

правядзенне інфармацыйных гутарак (2 разы ў тыдзень).

  1. Сацыяльна-бытавыя паслугі:

- аказанне дапамогі ў апранання, зняцці адзення, перапрананне (пры неабходнасці);

- аказанне дапамогі ў прыёме ежы (кармленні) - для грамадзян, якія маюць абмежаванне жыццядзейнасці (здольнасці ажыццяўляць самаабслугоўванне), адпаведнае ФК 3 і ФК 4 (пры неабходнасці);

- аказанне дапамогі ў выкананні санітарна-гігіенічных працэдур: причесывание (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); змена падгузніка (пры неабходнасці); вынас судна (пры неабходнасці);

- арганізацыя прагулкі на свежым паветры (1 раз у дзень у дні наведванняў установы).

3.Сацыяльна-педагагічныя паслугі:

- арганізацыя і правядзенне заняткаў па аднаўленні і (або) развіццю сацыяльных навыкаў (пры неабходнасці ў дні наведвання ўстановы):

навыкаў асабістай гігіены, сыходу за сабой; бытавых навыкаў, навыкаў карыстання бытавой тэхнікай; камунікатыўных навыкаў; навыкаў самастойнага пражывання (навучанне правілам паводзін у транспарце, на вуліцы, у краме і іншых грамадскіх месцах, абыходжання з грашыма і іншае;

- навучанне кампутарнай пісьменнасці, у тым ліку па асваенню сацыяльных сетак, ажыццяўлення плацяжоў у Інтэрнэце (пры неабходнасці);

- аказанне паслуг культурна масавага і досугового характару: забеспячэнне кнігамі, часопісамі, газетамі (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); чытанне ўслых часопісаў, газет, кніг (пры неабходнасці ў дні наведванняў установы); забеспячэнне працы гурткоў па інтарэсах (5 раз у тыдзень; у форме сацыяльнага абслугоўвання на даму для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, якія завяршылі засваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, інвалідаў 1 і 2 групы, якія маюць абмежаванне жыццядзейнасці (здольнасці ажыццяўляць самаабслугоўванне і здольнасці да самастойнага руху), адпаведнае ФК 4, - да 2 раз у тыдзень);

- забеспячэнне работы клубаў па інтарэсам (1 раз у месяц), арганізацыя і правядзенне культурна-масавых мерапрыемстваў (1 раз у месяц); аказанне дапамогі ў наведванні храма, арганізацыя сустрэч і духоўных гутарак са служкамі храма (1 раз у месяц).

У аддзяленні функцыянуе 2 – клуба, 7 гурткоў і 1 творчая майстэрня.

  • клуб «Вясёлка». Мэта: садзейнічанне ў сацыяльнай адаптацыі і рэабілітацыі інвалідаў, а таксама іх сем'яў, арганізацыя вольнага часу;
  • клуб «Мы разам». Мэта: стварэнне неабходных умоў для падрыхтоўкі асоб з абмежаванымі магчымасцямі і іх сем'яў да самастойнага жыцця, самарэалізацыі, арганізацыя вольнага часу;
  • гурток «Гаспадынька». Мэта: сацыяльная адаптацыя інвалідаў у побыце, навучанне навыкам прыгатавання ежы і ўменню практычнага прымянення рэцэптаў;
  • гурток «Спрытныя далонькі». Мэта: удасканаленне практычных уменняў і навыкаў інвалідаў у працы з нестандартнымі матэрыяламі і абсталяваннем, іх свабоднае прымяненне ў гульнявой і творчай дзейнасці;
  • гурток «Арт-колер». Мэта: фарміраванне псіхалагічнага здароўя, прыцягненне да актыўнай прадуктыўнай дзейнасці, стварэнне ўмоў для сацыялізацыі і інтэграцыі ў грамадства людзей, якія маюць інваліднасць;
  • гурток «Кругагляд». Мэта: пашырэнне кругагляду, фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця, імкненне да пазнавальнай актыўнасці, развіццё творчых здольнасцяў;
  • гурток «Казкатэрапія». Мэта: стварэнне ўмоў для фарміравання ў навучэнцаў патрэбы да чытання мастацкай літаратуры, да развіцця творчых і арганізатарскіх здольнасцяў;
  • гурток «Фальклорны». Мэта: развіццё творчых здольнасцяў інвалідаў: знаёмства з разнастайнымі формамі музычнага фальклору; з традыцыямі беларускага і рускага народаў; развіццё эмацыйнага ўспрыманне музыкі
  • гурток «Чароўная майстэрня». Мэта: фарміраванне мастацка–творчых здольнасцяў у людзей, якія маюць інваліднасць, стварэнне ўмоў для сацыялізацыі і інтэграцыі ў грамадства;
  • творчая майстэрня «Мастацкая аплікацыя». Мэта: стварэнне ўмоў для сацыялізацыі і інтэграцыі ў грамадства людзей, якія маюць інваліднасць, умацаванне іх псіхічнага здароўя па сродках працоўнай дзейнасці. Аднаўленне згубленых функцый шляхам прымянення дыферэнцыраваных відаў працы.

4.Сацыяльна-пасрэдніцкія паслугі:

- садзейнічанне ў аднаўленні і падтрыманні роднасных сувязяў (пры неабходнасці);

садзейнічанне ў аднаўленні (замене) дакументаў, якія сведчаць асобу і пацвярджаюць права на льготы (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў атрыманні: сацыяльных паслуг, якія прадстаўляюцца арганізацыямі, якія аказваюць сацыяльныя паслугі (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў атрыманні паслуг, якія прадстаўляюцца арганізацыямі культуры, гандлю, бытавога абслугоўвання, сувязі і іншымі органамі (арганізацыямі) (пры неабходнасці);

- садзейнічанне ў дастаўцы і назад ва ўстановы сацыяльнага абслугоўвання (пры неабходнасці).

5.Сацыяльна-псіхалагічныя паслугі:

- псіхалагічнае кансультаванне (пры неабходнасці);

псіхалагічная карэкцыя (пры неабходнасці);

псіхалагічная прафілактыка (1 раз у месяц);

- псіхалагічны асвета (1 раз у месяц);

- псіхалагічная дапамога з выкарыстаннем сродкаў электрасувязі з улікам спецыфікі ўстановы (пры неабходнасці).

6.Сацыяльна-рэабілітацыйныя паслугі:

- садзейнічанне ў выкананні рэабілітацыйных мерапрыемстваў (у адпаведнасці з індывідуальнымі праграмамі рэабілітацыі інваліда);

- дапамога ў забеспячэнні тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі, уключанымі ў Дзяржаўны рэестр (пералік) тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі (у адпаведнасці з індывідуальнымі праграмамі рэабілітацыі інваліда або заключэннем урачэбна-кансультацыйнай камісіі);

навучанне карыстанню тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі (пры неабходнасці);

- правядзенне мерапрыемстваў па развіццю даступных працоўных навыкаў (пры неабходнасці);

- дапамога ў падборы і выдача тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі ў часовае карыстанне (пры неабходнасці);

- аказанне першай дапамогі (пры неабходнасці);

- аказанне дапамогі ў выкананні прызначэнняў, рэкамендацый медыцынскага работніка (пры неабходнасці);

Пры неабходнасці, спецыялісты аддзялення дзённага знаходжання для інвалідаў могуць аказваць сацыяльныя паслугі надомнага абслугоўвання ў хатніх умовах.

Без спагнання платы ў форме полустационарного абслугоўвання аддзялення дзённага знаходжання для інвалідаў аказваюцца сацыяльныя паслугі інвалідам 1,2 групы, дзецям - інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, завяршылі засваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю.

Аддзяленне дзённага знаходжання для інвалідаў можа аказваць паслугі асобам з цяжкімі і (або) псіхічнымі парушэннямі (ФК 3, ФК 4).

Даведачна: пры комплекснай ацэнцы розных паказчыкаў, якія характарызуюць парушэнне асноўных катэгорый (крытэрыяў) жыццядзейнасці чалавека, вылучаюць пяць функцыянальных класаў іх выяўленасці (у працэнтах):

ФК 3 – выяўленае парушэнне – ад 51 да 75 %;

ФК 4 – рэзка выяўленае парушэнне – ад 76 да 100%.

Для заключэння дагавора аказання сацыяльных паслуг у форме полустационарного сацыяльнага абслугоўвання ў аддзяленні дзённага знаходжання для інвалідаў грамадзяне прадстаўляюць наступныя дакументы:

  • пісьмовую заяву (усталяванай формы);
  • дакумент, які сведчыць асобу;
  • дакумент устаноўленага ўзору аб праве на льготы (пасведчанне інваліда, ветэрана ВЯЛІКАЙ айчыннай вайны і да т. п.);
  • медыцынскую даведку аб стане здароўя, якая змяшчае інфармацыю аб наяўнасці медыцынскіх паказанняў і (або) адсутнасці медыцынскіх проціпаказанняў для аказання паслуг у форме полустационарного абслугоўвання
Апошняя змена 18.11.21
Друкаваць

Інтэрнэт-рэсурсы

Яндекс.Метрика