Адрас:

220073, г. Мінск, вул. Альшэўскага, 8

Рэжым працы

x

Рэжым працы
Панядзелак-пятніца
з 8.30 да 17.30,
абед з 13.00 да 14.00
Субота-нядзеля - выхадны

Тэлефон прыёмнай:

+375 (17) 270-50-24


Прыём зваротаў ад грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў каб. 215/7 у панядзелак з 8.00 да 20.00, абед з 13.00 да 14.00, аўторак, серада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00.

Заявы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур прымаюцца панядзелак з 8.00 да 20.00, без абеду, аўторак, серада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00. 1-я і 3-я субота месяца з 9.00 да 13.00 Нядзеля-выхадны. Тэлефон для даведак: 8 (017) 270 75 77, 8 (017) 270 63 61, 8 (017) 270 33 50, 8 (017) 270 52 97.

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб начальнікамі структурных падраздзяленняў Мінскага райвыканкама ажыццяўляецца ў адпаведнасці з зацверджаным графікам

Графік правядзення кансультацый грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб спецыялістамі структурных падраздзяленняў Мінскага раённага выканаўчага камітэта

Адзіны тэлефонны нумар даведачнай службы «адно акно»: 142

Документы необходимые для выдачи дубликатов документов

Для выдачи дубликатов утраченных (похищенных) документов в регистрирующий орган подаются следующие документы:

  1. заявление, подписанное тремя членами руководящего органа объединения, по установленной форме согласно приложению 5;
  2. протокол заседания руководящего органа объединения по факту утраты (хищения) подлинников документов;
  3. акты, справки и другие материалы, подтверждающие факт утраты (хищения) подлинников документов;
  4. документ, подтверждающий уплату государственной пошлины за выдачу дубликата утраченного документа (за каждый дубликат документа государственная пошлина уплачивается отдельно), в случаях, предусмотренных законодательными актами.
  5. документ, подтверждающий полномочия члена объединения представлять интересы объединения в процессе получения дубликата документов.

Для выдачи дубликатов документов взамен механически поврежденных подлинников документов в регистрирующий орган подаются следующие документы:

  1. заявление, подписанное тремя членами руководящего органа объединения, по установленной форме согласно приложению 5;
  2. протокол заседания руководящего органа объединения по факту замены подлинников документов;
  3. подлинник механически поврежденного документа;
  4. документ, подтверждающий уплату государственной пошлины за выдачу дубликата утраченного документа (за каждый дубликат документа государственная пошлина уплачивается отдельно), в случаях, предусмотренных законодательными актами.
  5. документ, подтверждающий полномочия члена объединения представлять интересы объединения в процессе получения дубликата документов.

Інтэрнэт-рэсурсы

Яндекс.Метрика